۷ پاسخ

من نان گرفتم

اپتامیل سنگین نیس؟یبوس کنه؟

من نبردم شیر نداره سه روز اول مادر اغوز کم اما مقوی و کافی برای بچه

اپتامیل بهتره

آپتامیل

من گیگوز خریدم میگن سبکه و طعم شیر مادره

اپتامیل

سوال های مرتبط

مامان آقا هاکان👶🏻 مامان آقا هاکان👶🏻 هفته سی‌ونهم بارداری