۳ پاسخ

من چون لکه خون دیدم 36هفته معاینه کرد

من37هفته معاینه شدم گفت لگنم عالیه برای زایمان طبیعی ولی دهانه رحم ام بسته ی بسته بود گفت فقط پیاده روی کن و ورزش تا راحت تر زایمان کنی

سی پنج هفته گفت خوبه ولی عالی نیست

سوال های مرتبط

مامان آیهان مامان آیهان ۱۲ ماهگی