۴ پاسخ

منم تا حالا لگد محکم نزده

مال من هنوزم لگد محکم نمیزنه، بیشتر وول میخوره و خودشو میماله ب شکمم

سلام عزیزم وقتتون بخیر
بنده تو کار بافت انواع عروسک،جغجغه،بندپستونک هستم
❌️ قیمتامم مناسبه
👍تو هر مدل و‌رنگبندی مدنظرتون باشه میبافم‌براتون
عروسکام ۳۵۰ الی ۳۷۰ت
جغجغه ۱۹۰ الی ۲۰۰ ت
بندپستونک‌۱۸۵ الی ۲۱۰ ت
💐نمونه بیشتر در حساب کاربری قسمت سوالات موجودن
جهت ثبت سفارش به آیدی روبیکا پیام بدید در خدمتم
@T_pkrvn

برا منم😐

سوال های مرتبط