خداروشکر نی نی منم قلبش تشکیل شده 😍😍

تصویر
۱۲ پاسخ

بسلامتی🤩🤩😘

چند هفته بودی طبق گهواره عزیزم که رفتی

واژینال انجام دادی؟

سلام عزیزم مبارکت باشه برای منم دعا کن شش هفته ام گفتن جنین مشاهده نمیشه قراره یکی دو هفته بعد برم

خداروشکر عزیزم بسلامتی😍😍😍😍میشه برای منم از تی دلت دعا کنی عزیزم

مبارکه گلم الهی شکر💙🐣

بسلامتی مبارکه عزیزم❤️

بسلامتی عزیزم

مبارکه عزیزم بسلامتی دنیا بیاد

شکرخدا😍

دعا کن منم ۱۸ برم تشکیل شده باشه. ۵ هفته رفتم ساک تنها بود

خداروشکر عزیزم

سوال های مرتبط

مامان 🐣❤️ مامان 🐣❤️ روزهای ابتدایی تولد
مامان علیرام مامان علیرام ۶ ماهگی
مامان توت فرنگیم🍓🥹🤰🏻 مامان توت فرنگیم🍓🥹🤰🏻 هفته یازدهم بارداری