۳ پاسخ

صفره دیگ میشه منفی

چ بتای بالایی😂حتی ۱ نیس دلمون خوش باش

منفی

سوال های مرتبط

مامان زینب مامان زینب ۳ سالگی
مامان شایلین عزیزی مامان شایلین عزیزی ۴ سالگی
مامان سبحان مامان سبحان ۳ سالگی
مامان آرمان مامان آرمان ۴ سالگی