خوبه فقط آنزیم کبدی ش یکم بالاست اگر سه چهار ماه اخیر سرماخورده مریض شده حتی در حد آبریزش بینی بوده طبیعی هست
ویتامین Dهم پایینه
یه شربت دی لیپوزمال براش بگیر روزی ۵میل بهش بده تا یک الی دو ماه
بعدم قطره پدیا بست بده که دریافتی ویتامین دی روزانه ۴۰۰ بشه
ویتامین د پایینه
سلام عزیزم به دکترشم نشون دادین ؟؟
پسر منم یکم ازمایشاش شبیه اینه
یادم رفت اینم هست
این یکی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.