خانما جواب آزمایش دخترم

تصویر
۵ پاسخ

خوبه فقط آنزیم کبدی ش یکم بالاست اگر سه چهار ماه اخیر سرماخورده مریض شده حتی در حد آبریزش بینی بوده طبیعی هست
ویتامین Dهم پایینه
یه شربت دی لیپوزمال براش بگیر روزی ۵میل بهش بده تا یک الی دو ماه
بعدم قطره پدیا بست بده که دریافتی ویتامین دی روزانه ۴۰۰ بشه

ویتامین د پایینه

سلام عزیزم به دکترشم نشون دادین ؟؟
پسر منم یکم ازمایشاش شبیه اینه

یادم رفت اینم هست

تصویر

این یکی

تصویر

سوال های مرتبط

مامان lian مامان lian ۴ سالگی
مامان میکائیل و بهار مامان میکائیل و بهار هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان میکائیل و بهار مامان میکائیل و بهار هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان آیهان وهاکان مامان آیهان وهاکان ۷ ماهگی