هر ازمایشگاه انگار رنج هر ازمایش متفاوته.
نگران نباش.
محض احتیاط با دکترش صحبت کن.
کلا برای سوالات پزشکی از گوگل استفاده نکن. یه سرماخوردگی رو گوگل کنی میزنه سرطان 😅😅😂 دور از جون همه باشه.
ولی برای رفع نگرانیت دکتر ببرش ❤️❤️
من الان پسرم رو ازمایش بردم رنج آزمایشگاه زده از ۱۵۰ تا ۴۵۰
بعضی از آزمایشگاه هاهم تا ۴۵۰ هم طبیعی میدونن
رنج عدد ازمایشگاهه
ولی خب محض احتیاط با دکترش مشورت کن
پلاکت خون بالا وپایین باشه باید همیشه بری دکتر وگرنه رسیدگی نکنی تبدیل به سرطان خون میشه من بچه دختر عموم پلاکت خون پایین بود نفهمید آزمایش بعد شیمی درمانی بعد فوت کرد سرطان خون گرفت
پلاکت خون خیلی جدی بکیر خطرناک
عزیزم اینی که میگی پلاکت خونشه
نه نگران نباش بنظرم زیاد بالا نیست
خودش میاد پایین.چون پلاکت خون دائم در حال بالا و پایینه
قبلش دارویی چیزی خورده؟!یا اینکه مریض نبوده؟!
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.