چرا کسی عکس نمی‌زارن از سیمونی؟

۹ پاسخ

اخه دلیلی نداره عکس گذاشته بشه... اگه میخواین ایده بگیرین تو گوگل پره... اگه لوازم میخوای بدونی چیا بگیری بگو لیست بدین. نیازی به عکس نیست، هر کی در حد توانش

چون پول نداریم بخریم.من که دارم لباسای بقیه رو میگیرم کالسکه هم دست دو میخرم.تمام

چون هنوز کامل نشده 😅

من خریدم ولی اصلا عکس نگرفتم تا اسفندم نمیچینم چون چوبیاش نیومده

هیچی نخریدم هنوز موقعیت نشده والا

من سبد حملشو گذاشتم فعلا🥹✋🏻

کیفیت انچنانی نداره چون از روی گوشی عکس گرفتم فعلا ب خاطر اینکه اتاقش کامل نیست با ی سری از وسایلش عکس گرفتم بمونه ب یادگار🥰

تصویر

من همه چیز رو خریدم ولی نچیدم وگرنه عکس میذاشتم ببینی ، منتظرم تختش بیاد بعد بچینیم

اکثر اونایی که میذاشتن زایمان کردن😄😁

سوال های مرتبط

مامان زینب سادات💚 مامان زینب سادات💚 روزهای ابتدایی تولد
مامان ویهان👼🏻🩵 مامان ویهان👼🏻🩵 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان سید سبحان 💙 مامان سید سبحان 💙 ۱ ماهگی
مامان جوجه رنگیم💙😍 مامان جوجه رنگیم💙😍 ۴ ماهگی
مامان |•فسقلی👶🏻💙🛵•| مامان |•فسقلی👶🏻💙🛵•| هفته سی‌وسوم بارداری