من اومدم سنو رشد و چسبندگی بازم استرس دارم دعام کنید

۶ پاسخ

سزارین چندم هستی؟?؟

منم امروز رفتم سونو رشد

من سنو ۲۶هفتگی رفتم ولی واسه چسبندگی نرفتم هنوز سزارین سوممه

من رفتم سنو اب دور بچه کم بود چیکار کنم اب زیاد بشع

همه باید برن ؟؟

خیره ان شاءالله عزیزم

سوال های مرتبط

مامان تودلی مامان تودلی هفته سی‌ونهم بارداری
مامان دلانا مامان دلانا هفته سی‌ودوم بارداری
مامان رایان مامان رایان ۳ ماهگی
مامان زهرا مامان زهرا روزهای ابتدایی تولد
مامان تابان🩷 مامان تابان🩷 هفته چهلم بارداری
مامان سوسو مامان سوسو ۱۰ ماهگی