۴ پاسخ

نه همیناست ولی بستگی به نظر دکتر هم داره
من اخریش رو ۳۷هفته و چندروز رفتم

نه همیناست دیگه اگه سز باشی نامه میده بهت اگه طبیعی ک منتظر اومدنش بابد باسی 😍

من بارداری قبلیم دکترم ۲۸ هفته فقط سونو داد، بعد هم ۳۸ هفته آخرین سونو رفتم
شاید وزن نی نی کم بوده هر دوهفته تکرارش میکنه

نه همیناست

سوال های مرتبط

مامان دلوین و بارین مامان دلوین و بارین ۴ ماهگی
مامان تو دلی💙💫 مامان تو دلی💙💫 ۱ ماهگی