نه همیناست ولی بستگی به نظر دکتر هم داره
من اخریش رو ۳۷هفته و چندروز رفتم
نه همیناست دیگه اگه سز باشی نامه میده بهت اگه طبیعی ک منتظر اومدنش بابد باسی 😍
من بارداری قبلیم دکترم ۲۸ هفته فقط سونو داد، بعد هم ۳۸ هفته آخرین سونو رفتم
شاید وزن نی نی کم بوده هر دوهفته تکرارش میکنه
نه همیناست
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.