۵ پاسخ

اصلا نیاز نیس شیرت میاد فقط همراهان باید تلاش کنند بچه سینه بگیره

قرص لاکتاول و پودر گالاکتومید دکتر به من داده بود،از همون فردای عمل گفت بخورم
قیمه هم می‌خوردم به طرز عجیبی شیرم زیادتر میشد یهو

قطره رو ول کن اب هویج بخور برا افزایش شیرت

ازین پودرای شیرافزا بهتره

قرص لاکتاول گرونه ولی عالیه

سوال های مرتبط

مامان دیارا 🥰💓 مامان دیارا 🥰💓 هفته سی‌ونهم بارداری
مامان تی تی مامان تی تی ۱۱ ماهگی
مامان 💙 آرمان💙 مامان 💙 آرمان💙 ۱۵ ماهگی