۶ پاسخ

قرص لاکتاول عالیه

شیرافزای گل دارو خیلی خوبه من از این استفاده میکنم

پودر گالاکتومید عالی بود برای من بعد از زایمان میخوردم سینه هام سنگ میشد از شیر زیاد

قربونت

اگه شیردوش برقی داری استفاده کن خیلی سریعترشیرت راه میوفته

ب نظر من قطره بهتره پودرشو هروقت بخوای نمیتونی بخوری چون باید با اب هویجی یا اب سیبی حلش کنی ک شاید همیشه اونا نباشن ولی قطره خوبه

سوال های مرتبط

مامان تی تی مامان تی تی ۱۱ ماهگی
مامان نیلا 🍓💖 مامان نیلا 🍓💖 ۸ ماهگی
مامان آریا🩵 مامان آریا🩵 ۹ ماهگی
مامان 💙 آرمان💙 مامان 💙 آرمان💙 ۱۵ ماهگی
مامان سوین مامان سوین ۱۱ ماهگی
مامان سودا ♥️دنیز مامان سودا ♥️دنیز ۲ ماهگی