بهترین قطره شیرافزا چیه؟

از کی مصرف کنیم؟

۶ پاسخ

یک نفر چند روز پیش اسم یک قرص فکر میکنم گذاشته بود که استفاده میکنه و واسه شیرشون خیلی خوبه. نگاه میکنم واستون میذارم در موردش تحقیق کنید خودم هم سیو کردم که اگه نیاز بود از پزشک سوال کنم و بگیرم

درخواستمو قبول میکنی

چای زیره بهترین راه برای افزایش شیر هستش

من که مصرف نکردم خود بچه مک بزنه شیرت میاد و مایعات هم باید زیاد بخوری بعد زایمان دمنوش مستار، چایی، آب

ولی خود قطره افزا میگن‌گرمی‌و باعث‌تشدید زردی نوزاد میشه

بعد از اینکه نی نی ب دنیا بیاد.

سوال های مرتبط

مامان دیارا 🥰💓 مامان دیارا 🥰💓 هفته سی‌ونهم بارداری
مامان فاطمه🦋
زهرا🦋 مامان فاطمه🦋 زهرا🦋 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان هاکان مامان هاکان ۷ ماهگی
مامان نهال و داداشی مامان نهال و داداشی ۷ ماهگی
مامان کیان و کیاشا ♥️ مامان کیان و کیاشا ♥️ ۳ ماهگی