سلام دوستان ۱۰ هفته و ۶ روز میشه رفت انتی؟؟

۹ پاسخ

من ۱۱هفته و سه روز رفتم عزیزم

ن اجی ۱۲هفته برو منم دکترم ۲۷نوبت داد

زوده یکم بیشتر صبر کن

ن زوده ۱۲ به بعد برو

نه عزیزم خیلی زوده خطلا میده

خیلی زوده

نه عزیزم بهترین موقعش ۱۲ هفته و سه روز هستش

نه خیلی زوده

نه عزیزم از ۱۲ هفته میتونی

سوال های مرتبط

مامان پسریم🥹🩵 مامان پسریم🥹🩵 روزهای ابتدایی تولد
مامان آرتا و دوقلوها مامان آرتا و دوقلوها ۲ ماهگی
مامان دانیال و رقیه مامان دانیال و رقیه هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان فاطمه زهرا مامان فاطمه زهرا هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان ماه ِ دلم🌙🧿 مامان ماه ِ دلم🌙🧿 هفته شانزدهم بارداری
مامان مامان👶💙💙 مامان مامان👶💙💙 روزهای ابتدایی تولد
مامان زهرا و تو دلی مامان زهرا و تو دلی هفته بیست‌وششم بارداری