۴ پاسخ

ماست نخور 😅
سردیت میکنه ، نعنا بزن ببین اوکی میشه یا نه یا خرما بخور ۱،۲ تا بعدش

نعناع خشک بزن بهش یا اگه طعم تند دوست داری یه دونه فلفل قلمی کوچولو توش ریز کن خیلی زیاد نزنی بدتر گرمی کنی

خب سرد هست..شیرخرما..شیر عسل ..اگرم ماست میخوایی بخوری نعنا وفلفل سیاه بزن..یا باخرما بخور

سردیت میکنه با گلپر نعنا بخور

سوال های مرتبط