۴ پاسخ

من دیروز زدم

من یکسالش ک میشه موهاش کامل تیغ میزنم ودیگه نمیزنم

من چند روز پیش با موزر زدم
اما از ته نزدم با شماره ۹ زدم

من 42روزه زدم هوا هم سرد بود که کلاه بپوشم سرش تا موهاش دربیان مشخص نشه زدم

سوال های مرتبط

مامان جوجه مامان جوجه ۱۷ ماهگی
مامان آرِن🧿 مامان آرِن🧿 ۱۱ ماهگی
مامان آروین و رادوین مامان آروین و رادوین ۱۱ ماهگی