توقسمت گفت گو نمیدونم چرا پیام نمیاد
عزیزم بیزحمت تاپیکمو دیدی شمارتو میزاری تماس بگیرم
عزیز همینه
مامان پناه جان توروخدا تاپیکمو دیدی جواب بده میخوام تا دیر نشده زودتر نوبت بگیرم برم پیشش
عزیز دکترتون مامک پارکی هستش؟؟؟
سلام مامان پناه،،،میخوام برم زایمان پیش دکتر شما ،،،،بیزحمت اسمشو میگی و اینکه واقعا از کارش راضی بودی ؟؟؟اخه دکترم خیلی دستمزد میگیره ،بنظرت الان هفته ۳۶ دکترت قبول میکنه منو ؟؟؟؟؟
اره عزیزم رشته خودش نفاخه
نه ،چی باهاش خوردی مگه؟؟ببین همه چی بخور حتی نفاخارو ولی کم ،یهو نخوری بعدا بخوری بچه بیشتر ادیت میشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.