کیا از این قرص میخورم باید آهن بخورم یا نه

تصویر
۴ پاسخ

منم همینو میخوریم بعدازشام

این مولتی ویتامینه قرص اهن رو جدا باید بخوری

من بستگی به فریتین داره مال من پایین بود گفت دوتاشو بخور که من هم اینو میخورم هم قرص فرامکس از دکترت بپرس

قرص آهنه ففول فک‌کنم

سوال های مرتبط

مامان مامان دوقلوها مامان مامان دوقلوها ۸ ماهگی
مامان همتا مامان همتا روزهای ابتدایی تولد
مامان هدیه خدا مامان هدیه خدا روزهای ابتدایی تولد
مامان توت فرنگی مامان توت فرنگی هفته سی‌ودوم بارداری