خانوما از کی باید قرص آهن بخورم

۴ پاسخ

من که کم خونی داشتم دکتر از هشت هفته برام تجویز کرد دارم میخورم

از ۱۶ هفته

به من گفت از 16هفته

من دو هفتس شروع کردم

سوال های مرتبط

مامان انگری برد مامان انگری برد هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان آرکان مامان آرکان هفته بیست‌وششم بارداری
مامان امیرحسین وتودلی مامان امیرحسین وتودلی هفته سی‌ام بارداری
مامان پناه🫀✨️ مامان پناه🫀✨️ هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان توت فرنگی مامان توت فرنگی هفته سی‌ودوم بارداری
مامان محمد حسین مامان محمد حسین هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان مامان دوقلوها مامان مامان دوقلوها ۸ ماهگی
مامان عسل🩷 مامان عسل🩷 هفته بیستم بارداری