اگ الان تست انجام بدم نشون میدع یاصبح بهتره

۱ پاسخ

تاپیک هاتو دیدم
منم موعدم ۵ دی بود و هنوز نشدم 🥲 انشاءالله جفتمون باردار باشیم
بنظرم نزن بزار با خیال راحت فردا صبح که ادرار هم غلیظ باشه منم میخوام فردا بزنم
سابقه تاخیر داری؟

سوال های مرتبط

مامان دوتا وروجک👼👼 مامان دوتا وروجک👼👼 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان 🖤🖤🕊🕊 مامان 🖤🖤🕊🕊 هفته سی‌وششم بارداری