کیا آی یو دی گذاشتن ؟ خیلی درد دارە؟

۲ پاسخ

من سه هفته پیش گذاشتم موقع گذاشتن بخاطر اسپکلوم یکم درد داشت ولی خود دستگاه و نفهمیدم

میگن خوب نیست

سوال های مرتبط

مامان 🤍🐣𝙽𝚒𝚔𝚊𝚗 مامان 🤍🐣𝙽𝚒𝚔𝚊𝚗 ۶ ماهگی
مامان مایا و‌کیاشا 🥰 مامان مایا و‌کیاشا 🥰 ۱۱ ماهگی
مامان هانا و هلما مامان هانا و هلما ۸ ماهگی