۳ پاسخ

400ویزیت میگرفت هرکی میرف ت بدون اینک بفهمه مشکل چیه درحالیک همه مدارک دستشون بود مث من ولی میگف بخاب سونو کنم 500هم برا اون میگرفت بعد میگف برو آزمایشگاه خودم آزمایش بده ک هزینه هاش زیاد بود من ترجیح دادم برم بهترین دکتر تبریز مرجان امینی ک ت جهاد دانشگاهی هم ویزیت میکنه

من ی جلسه رفتم تا شب معطل شدم خیلی پولکی

دکتر خوبیه ولی من رها واحد میرم

سوال های مرتبط

مامان شازده پسر👶👶 مامان شازده پسر👶👶 هفته بیستم بارداری
مامان جوجوهام🐣💕 مامان جوجوهام🐣💕 هفته دهم بارداری
مامان پرنسس کوچولو مامان پرنسس کوچولو روزهای ابتدایی تولد