توهفته چندم رفتین سونوی تعیین جنسیت

۱۰ پاسخ

۱۸هفته فردامیرم به امیدخدا

۱۸هفته و ۵روز

۱۶ هفته و سه روز

من ک تازه امروز رفتم قشنگ مشخص بود
گفتم‌زودتر نرم الکی اشعه ندم به بچه

۱۳هفته انتی مشخص شد
جای خوب بری تشخیص میده

من ۱۶ هفته رفته بودم دقیق گفت

۱۵.

من دیروز رفتم، ۱۵هفته تمام، تشخیص داد

۱۸ دیگع سونو انومالی میشه

من سونو جدا براش نرفتم ان‌تی احتمال داد بعد آنومالی تایید کرد. البته این وسطا جواب سل فری هم اومد.

سوال های مرتبط

مامان آیهان👶🩵 مامان آیهان👶🩵 ۳ ماهگی
مامان دختر عزیزه دلم مامان دختر عزیزه دلم هفته سی‌وسوم بارداری
مامان تودلی🥺💕 مامان تودلی🥺💕 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان محمد سبحان مامان محمد سبحان روزهای ابتدایی تولد
مامان بادوم مامان بادوم هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان آیماه 🌙❤️ مامان آیماه 🌙❤️ ۷ ماهگی