۶ پاسخ

مخصوصا انگشت اشارم😑

اره بخاطره ورمه

تو بارداری شاخم در بیاریم طبیعیه 😮‍💨

منم همین طوری بودم ولی الان چند روزه خوب شده

وای من دستام غضروفاش انگار ساییده شده بودن

آره 🤕🤕🤕🤕 کلا دستام باز و بسته نمیشن 😭

سوال های مرتبط

مامان لــــــِنا مامان لــــــِنا ۳ ماهگی
مامان جوجه رنگی🥲💜 مامان جوجه رنگی🥲💜 ۶ ماهگی
مامان مامان شاهان مامان مامان شاهان ۱ ماهگی