۶ پاسخ

من یدونه الان امیرعلی دارم
بازم پسردار بشم میذارم امیرمحمد
بازم بشم میذارم امیرعباس
اگر بازم بشم 😂 میذارم امیر + یه اسم دیگه از ائمه که به امیر بیاد

یدونه هم طهوراسادات دارم...
حالا اگر دختردار بشم میذارم مهداسادات
اگر بازم بشم... دیگه روش فکر نکردم، بیشتر رو پسر اسم گذاشتم تا دختر 😂😂😂

شاهان ، هاکان ، آرن
عاشق اینام😂😍

محمدصالح . محمدصلاح.

پسر رایان آراز سهند مهرسام میران آرین
دختر نلا آنا نیلا

من فراز و میراث

سلام
به نظرم اسم میراث با کیان قشنگه 😍

سوال های مرتبط

مامان فندوق مامان فندوق هفته دوازدهم بارداری