۳ پاسخ

چرک خشک کن تاجایی که نخوری بهتره من براسینه ها چرک خشک کن خوردم بعداون شیرکم شده هرکاری میکنم زیادنمیشه

من دکتر بودم دارو هارو بهم داد گفت شیردهی مجازه بخوری ۳ روزم نشد خوب خوب شدم داشتم میموردم از چشم و دماغم مگه اب میومد ، عکسشو میفرستم برا سلامتی بچم دعا کن ❤️

ن فک نکنم خوب باشه

سوال های مرتبط

مامان هایلین خانوم😍 مامان هایلین خانوم😍 ۹ ماهگی
مامان 𝑹𝒂𝒅𝒎𝒂𝒏 مامان 𝑹𝒂𝒅𝒎𝒂𝒏 ۷ ماهگی