۱۴ پاسخ

عزیزم من ساواشو انتخاب کردم برا پسر کوچولوم

ساواش و هاکان

من ساواش دوست دارم سلیقه ایه دیگه به نظرم خیلی مردونه و باکلاسه

هاکان

چرا همه رو ترکی انتخاب کردی؟
دوست داری ؟😍

هاکان

کایا💕

اسم های ترکی قشنگتر هم خیلی هست عزیزم
ولی از بین اینا کایا

ساواش که اصلا
هاکان بهتره

ساواش

ساواش نه مخصوصا ک‌خودتم تورکی😑

هاکان

به نظر من هاکان
کایا هم قشنگا

هاکان

سوال های مرتبط

مامان کایان مامان کایان هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان مهراد🩵 مامان مهراد🩵 روزهای ابتدایی تولد
مامان آیـــهان🧸💙 مامان آیـــهان🧸💙 ۳ ماهگی
مامان 💙آرن💙 مامان 💙آرن💙 ۳ ماهگی
مامان ... مامان ... هفته سی‌ونهم بارداری