۶ پاسخ

سایت مامی پوش داره
فکر کنم مشاوره تلفنی هم داشته باشه خودشون بهت کمک میکنن چه سایزی مناسب هستش
من برا دختر اول گرفته بودم خیلی خوب بود

سوتین مکه ای بگیر راحته من کل بارداریم از همین بستم واسه شیردهی هم از همین گرفتم اون شیردهیا خوب نیسن عاجزت میکنن

سایت neev

من گرفتم خیلی خوب و کاربردیه فقط اشتباهی که من کردم سایز کوچیک برداشتم کاپش کوچیک بود اذیتم میکرد

حضوری خریدم ۴۸۰ قبل ۵ ماه ولی ی چیز بدرنخور معمولی بنظرم بهتر

من گرفتم آنچنان به دردم نخورد

سوال های مرتبط

مامان جواد و جانا مامان جواد و جانا هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان گومبولی مامان گومبولی ۸ ماهگی
مامان 🩷👩‍❤️‍👩🩷 مامان 🩷👩‍❤️‍👩🩷 ۲ ماهگی