از چند هفته و چند روز سوزن ریه می زنند

۷ پاسخ

برا همه نه برا اونایی که احتمال زایمان زودرس دارن از هفته ۲۸ به بعد میزنن ارژانسی باشه زودترم میزنن برا من ۲۷ هفته زدن

برای چی میزنید آمپول ریه برای همه یا فقط اونایی که زایمان زود رس دارن؟

یعنی همه باید بزنن ؟
دکتر من چیزی نگفت

دکتر ب من گف سی هفته

بقیه رو گفت ۳۰هفته به بعد بزنم

من ۲۶و پنج روز بود یکی زدم

۲۸ به بعد

سوال های مرتبط

مامان سوپرایز مامان سوپرایز هفته سی‌ویکم بارداری
مامان کوشولو🥲🤰🏻 مامان کوشولو🥲🤰🏻 ۸ ماهگی
مامان مبین و آیلین مامان مبین و آیلین ۱۰ ماهگی
مامان آقا ایلیا👶🏻 مامان آقا ایلیا👶🏻 ۷ ماهگی
مامان لیام مامان لیام ۲ ماهگی
مامان امیر حسین 😍 مامان امیر حسین 😍 ۷ ماهگی