خانوما امپول ریه چند هفتگی می زنن

۷ پاسخ

من ۳۰ هفته زدم

من چند روز پیش زدم

بعد هفته ۲۸ شروع میشه تزریقش

اونم اگر زایمان قبل ۳۷ هفته باشه تزریق میشه بعدش دیگه بچه رسیده است

به همین راحتی نیست زدنش که اگر خیلی واجب باشه بچه نزدیک به دنیا اومدنش باشه میزنن اگر هم قند بالا باشه باید بیمارستان بستری بشی و تحت نظر بیمارستان برات چند تا تزریق کنن

الان ک هستی میزنن هرکی سابقه زایمان زودرس داشته باشه

بستگی به تشخیص دکتر داره
هر وقت که فکر کنه در معرض زایمان زودرس هستی

سوال های مرتبط

مامان میران🧚ژینا مامان میران🧚ژینا روزهای ابتدایی تولد
مامان 🤎بارانا🤎 مامان 🤎بارانا🤎 ۶ ماهگی
مامان ❤️آیهان❤️ مامان ❤️آیهان❤️ ۱۱ ماهگی
مامان کفشدوزک مامان کفشدوزک ۷ ماهگی
مامان رستا و تودلی مامان رستا و تودلی هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان نیهاد من ❤️ مامان نیهاد من ❤️ ۱ ماهگی
مامان نفس مامان نفس هفته بیست‌وهفتم بارداری