خانما دوروز دیگه سونو آنومالی دارم و جنسیت نینی مو میفهمم

۱۰ پاسخ

اره حتما

من ۵روز دیگ دارم

من شنبه دارم 😂🤦🏻‍♀️

من امروزبعدظهرسونودارم😍✋️

چند هفته دقیق میخای بری؟

بسلامتی

خداروشکر

خیلی حس خوبیه خدایاشکررررت

صددرصد ان تی احتمال نداد؟

من ۶ روز دیگه 🤭

سوال های مرتبط

مامان آسِنا🩷 مامان آسِنا🩷 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان مامان عسلم مامان مامان عسلم هفته بیست‌ودوم بارداری