۷ پاسخ

سایز 0نباید میگرفتی اینقد .

وای من که نمیخاستم زیاد سایز صفر بگیرم کلی سایز صفر اومد تو خریدام،یه چند وقت دیگه فروشگاه سایز صفر لباس کودک راه میندازم🥴

من سایز صفر فقد یه ۵ تیکه گرفتم سایز یک هم چهار درست گرفتم باقی گذاشتم بدنیا بیاد خودش ببرم اندازش بگیرم

گلم سایز ست خونگی حداقل سه دست داشته باشه

سایزهای دیگه چی کافیه؟

والا من سایز صفر همون پنج تکه خریدم
اره عزیزم خیلی خوب خریدی

خانمی مبارکش باشه گلم
اما .... خب چرا گرفتی زیاده
اولا معلوم میست بچت لاغر باشه یا تپل مپل
کوچکترین ستیزو ۳ ۴ دستی میگرفتی اونم چون زود ب زود عوض میکنی
از ماه دوم ب بعد ک کم کم ممکنه وزن بگیره سایزای دیگ میگرفتی

سوال های مرتبط