۱۰ پاسخ

بلاخره جدید میخری

مگر تو قحطی هستی عزیزم

شلوار تک بخر ولی لباس زیاد نخر چون نمیدونی تپل لاغر چجوره بچه رشدش زیاد

منم گرفتم از سایز ۱ تا ۳ توخونه ای ۲ دست ولی مث ک کم باشه دوتام ست بیمارستانی گرفتم پسرم تو ابان به دنیا میاد موندم گرم بگیرم یا نخی

صفر اصلا ب درد نمیخوره.بیشتر برای نوزادای نارس ب درد میخوره

از هرسایز پنج دست بخر

من یه دست ۰ گرفنم یه دست ۱.یه دستم سرهمی.

بادی زیاااد بگیر خیلی بکار میاد

من بیشتر بادی و شلوار گرفتم راضیم

برا بچه دقیقه به دقیقه شلوار کم میاری
بلوز هم به نسبت چون استفراغ و آروغ میزنه

سوال های مرتبط