۱۲ پاسخ

🌸 سلام دوستای عزیز 🌸
اگر هنوز عضو کانال «لباس گوگولی مگولی» نشدید، خوشحال می‌شیم به جمع ما بپیوندید. 🩷👶
در کانال ما می‌تونید جدیدترین لباس‌های نوزادی و کودک، پایین ترین قیمتها از ۸۰ تا ۳۰۰ تومن ، موجودی‌های جدید و پیشنهادهای ویژه رو ببینید. ✨
حمایت شما با عضویت، معرفی کانال به دوستان و اشتراک‌گذاری پست‌ها، کمک بزرگی به رشد کسب‌وکار کوچیک ماست. 🙏🌷
منتظر حضور گرم شما هستیم. 💕
🌈کانال لباس گوگولی مگولی ؛ دنیایی از زیبایی برای کوچولوهای دوست‌داشتنی 🌈
💌 لطفاً کانال را به مامان‌های اطرافتان معرفی کنید. حمایت شما ارزشمندترین هدیه برای ماست. ❤️

⬅️ @@Abasi138rr

࿐჻ᭂ⸙🌸👸🌸⸙჻ᭂ࿐

لینک کانال
https://rubika.ir/poshaknozad88
࿐჻ᭂ⸙🌸👸🌸⸙჻ᭂ࿐

بیمارستانی اینا گرفتی سرهمی هستن بلوز شلوار ک بلوزش جلو دکمه باشه بگیر چون بعضی جاها سرهمی نمیزارن، یه دست لباس بیرونم سایز یک بگیر چند روز بعد دنیا اومدن باید ببری بهداشت بچه رو

بنظرم کافیه

من خودم اوایل با بادی راحت تر بودم تا سر همی از۳-۴ ماه سرهمی و رامپر خوبه

بیشترین چیزی که اوایل کاربرد داره بادی و شلوار مناسب فصل سایز ۱ یا صفر ۴ تا حداقل یه دست بلیز شلوار تا وقتی بند نافش بیفته حالا یا رکابی یا استین کوتاه

سرهمی دو تا به. البته سایز سه که پهلوهاش یخ نکنه

مبارکه

پوآر بینی و خشک کن و حوله و چون فصل سرما به دنیا میاد جوراب و سرهمی گرم کن هم به نظرم نیازه

بچه ۴کیلو‌هم دنیا بیاد باز حداقل دو‌دست باید صفر داشته باشی

مبارکش باشه عزیزم به خوشی بپوشی براش

بنظرم فعلا کافیه بعدا ک دنیا اومد هرچی کم بود میگیری ب مرور

عزیزم خوبه
ولی لباس سایز یک حداقل سه دست باید بچه داشته باشه

چرا سایز صفر نخریدی؟؟

سوال های مرتبط