خانوما برا هفته من شکمم کوچیکه؟🥺🐣

تصویر
۹ پاسخ

نه ماشالله خیلی خوبه

نه عشقم اصلا هم کوچیک نیست خیلی هم خوبه 😍😍😍😍

البته فرزند دوم شکم زودتر میاری

من ک هیچ شکمی ندارم یعنی تا یک ماه دیگه یهو بزرگ میشه ؟ ماشالله شکم شما خوبه ۶ماهته من ۵ماهمه

عالیه که من الان تو این هفته شکمم انقدره

شکم منم اینجوری یک روز انقدر باد کرده نمیتونم راه برم یک روز اینجوری

اتفاقا اینجور شکما بچه های تپلی توشون هست😍
بعدشم شکمت اخه کوچیک نیس خیلیم خوبه

نه خوبه

بچه اونجا نیس ک تو لگن و پهلوء

سوال های مرتبط

مامان 🩷جانان🩷 مامان 🩷جانان🩷 هفته سی‌ونهم بارداری
مامان یاسان مامان یاسان روزهای ابتدایی تولد
مامان مهدی مامان مهدی ۳ ماهگی