۱۶ پاسخ

من همیشه میزنم ولی زیاد نگاه نمیکنه

غروب به بعد ساعتای ۶ اینا روشن میکنم تا تقریبا ۱۱ روشنه. تبلیغ یا شعری چیزی بیاد براش جذابه وگرنه سرش به بازی گرمه

ی سره روشنه

گاهی اوقات نگاه میکنه مخصوصا تبلیغات سورملینا

اره من روشن میکنم همیشه
ولی براش جذاب نی

دختر من عاشق پیام بازرگانیه

آره دختر من شبکه پویا دوست داره گاهی نگاه میکنه روزی یکساعت

من روشن میکنم اکثرا هم شبکه پویاس
اهنگی شعری چیزی بیاد نگا می‌کنه یا تبلیغات

صبحا بیدار میشه میاد وایمیسه پا میز که جلو تی وی گذاشتم کنترل برمیداره صدا میکنه میگه بیا روشنش کن😐

وقت اذان و پویانو و سرود و اینا نگاه میکنه

من تا دو سالگیش انشالله تو خونمون روشن نمیکنم تا حالا نکردم
خونه مامانم اینا به حد کافی همیشه روشنه چشمش میوفته ولی اونجام باز جوری نیس که بشینه زل بزنه با دقت ببینه

من کارتونای موزیکال میزارم براشون. هم انگلیسی هم فارسی، اما انگلیسیا براشون حذاب تره. خیلی کلماتو میفهمن.

من بین گوشیو تی وی میگم باز تی وی ببینه بهتره
چون خاموش بشه میره سمت گوشی
روشنم باشه نگاه نمیکنه فقط هرازگاهی شعر بخونن اونو نگاه میکنه و دوباره مشغول میشه ولی خاموش کنم حساس میشه

دختر من بیشتر شعرو ایناشو دوست داره کارتون خیلی نگاه نمیکنه

ما روشنه تاشب هر از گاهی نگاه میکنه اهنگ و پیام بازرگانی

منم بعضی اوقات میبینه ولی خودم ک میزارم کارتون ببینه نگاه نمیکنه اصلا بیشتر گوشی دوس داره🤕

سوال های مرتبط

مامان آریان ودخترم✨ مامان آریان ودخترم✨ هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان علی‌جان مامان علی‌جان ۱۶ ماهگی
سلام مامانای عزیز.
خواستم بدونم شما چقدر به این موضوع که تماشای تلویزیون برای بچه ضرر داره و نباید ببینن، پایبند موندین؟ اجازه میدین کوچولوهاتون تلویزیون ببینن؟
من تا چندماه پیش خیلی سخت میگرفتم و اصلا نمیذاشتم ببینه. چندوقته واقعا نمیتونم دیگه. مجبورم تو طول روز اندازه‌ی ۴۵ دقیقه یا یک ساعت تلویزیون روشن کنم، سرش گرم بشه یه ذره به کارام برسم یا برم سرویس. از این بابت واقعا عذاب وجدان دارم . از طرفی واقعا کم میارم. خیلی شلوغ و شیطونه و منم دست تنهام 😔
البته کارتون نمیبینه. یا فیلم عروسیمون رو میبینه یا فیلم دنیا اومدن خودش تو بیمارستان. خیلی دوس داره و بادقت نگاه میکنه.
کاش میشد اصلا نبینه ولی واقعا چاره ای ندارم.
شوهرمم میگه انقدر سخت نگیر. مگه ما بچگیمون تلویزیون دیدیم چی شده. تازه قدیما تلویزیون ها بی‌کیفیت بود و اشعه داشت. الان LCD و LED ها ضرر نداره.
حالا بگین کوچولوهای شما تلویزیون نگاه میکنن؟؟؟
#بچه #نوزاد #پوشک #شیر_خشک #رفلاکس #فرزند_پروری