میگم امپول ریه نیاز به بستری داره؟

۹ پاسخ

من زدم بستری نشدم

نه من ۶ تا زدم بستری نشدم

من زدم بستری نشدم

من بستری شدم
قند ندارم ولی بعد آمپول قندمو مرتب چک کردن

نه نیازنداره اگه مشکلات دیگه ای هم باشه بستری شدی امپول ریه هم میزنن وگرنه میتونی خودت بری بزنی

من زدم بستری نشدم اما اگه دیابت یا فشار خون داشته باشی باید بستری بشی

ن اصلا

نه عزیزم اگه قند و فشارخون نداشته باشی نیازی نیس

نمیدونم سوال منم هس

سوال های مرتبط

مامان مامان تو دلی مامان مامان تو دلی ۸ ماهگی
مامان مسیحاو آریشاه مامان مسیحاو آریشاه ۷ ماهگی
مامان نویان و نورا💙🩷 مامان نویان و نورا💙🩷 ۱ ماهگی