۸ پاسخ

نهههههه پر از نمک و این چیزاس

عزیزم من یبار اندازه ی نوک قاشق چایخوری واس چشیدن بش دادم همرو بالا آورد اصلا ب هیچ وجه نده اصلا نمی‌سازد با معده ی بچه

اصلا ندین ها

خطرناکه .

ندی بهتره نه فقط ماهی کلا هر کنسروی
بجاش ماهی قزل الا براش بپز خیلی هم خوبه...
ولی من یکی دوباری ک برا خودمون پختم یکم ب دخترمم دادم

زیر دوسال ممنوعه

نه اصلا

ب نظرم ندی بهتره

سوال های مرتبط

مامان محمد 💙 مامان محمد 💙 ۱۵ ماهگی
مامان طهورا💕طاها مامان طهورا💕طاها ۱۱ ماهگی
مامان بردیا کوچولو🩵 مامان بردیا کوچولو🩵 ۱ سالگی