۷ پاسخ

نکن از این کارا... تا شش ماهگی فقط شییر مادر یا شیرخشک

عزیزم قدم نورسیده آت مبارک انشاالله به سلامتی و خوشی میشه عزیزدلم بااون دل مهربانت تازه زایمان کردی واسه من دعاکنی خدا به منم یه نی نی سالم بده ممنونت میشم قشنگم♥️🌹🌹🌹

وای نه به هیچ عنوان چیزی جزشیرمادرودارودکترندیدبه بچه تاشش ماه خطرناکه😱😱😱

سلام عزیزم
خوبی
بسلامتی زایمان کردی
مبارک باشه
چشمتون روشن

بعد کلی وقت تازه گهواره اومد برام دیدم زایمان کردی ذوق کردم برات
مبارک باسه

نه نهایتش بادیانه آسیاب شده از پارچه رد شده که شبیه گرد شده باشه بایکم روغن زرد در حد یه ذره خیلی کم برای دل‌درد میدن

ما فقط رازیانه تنها دم میکنیم چند قطره میدیم برا دل درد و نفخ

خطرناکه تو این سن

سوال های مرتبط

مامان امیرصدرا مامان امیرصدرا ۱۲ ماهگی
مامان ابوالفضل جونم مامان ابوالفضل جونم ۵ ماهگی
مامان نی نی🧸🐣🍼 مامان نی نی🧸🐣🍼 ۶ ماهگی