سلام هزینه سونو غربالگری اول آزاد چقدره

۴ پاسخ

من چند ماه پیش ۱۸۵۰ دادم

من دی ماه دوتاشو انجام دادم باهم نسل امید ۴۲۵۰ شد همه آزاده اصلا دولتی نیس

تو قم ۱۵۰۰،اگه هم بیمه باشی با توجه به نوع بیمه ات ازش کم میکنن

همشون ازاده

سوال های مرتبط

مامان نی نی مامان نی نی هفته چهاردهم بارداری
مامان 🍒👶🏻 مامان 🍒👶🏻 هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان 👶🏻🐣 مامان 👶🏻🐣 هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان نویان💙💙 مامان نویان💙💙 ۷ ماهگی