خانوما این تب حساب میشه؟

تصویر
۵ پاسخ

نیم اضافه کن روش و بله تب میشه ولی کم
کنترل کن زیاد نشه

نهه تب ۳۷.۵حساب میشه

با دماسنج جیوه ای بگیر دقیق میگه

نه تب نیست
اگه احساس میکنی گرم هست لباسش کم کن، محیطش خیلی گرم نباشه، مایعات به اندازه خورده باشه،این ها هم روی دمای بدن تاثیر داره

نه هنوز
۲۷.۵به بالا دکترگفت تبه

سوال های مرتبط

مامان اقا آراد و آوا گلی👩🏻‍❤️‍👨🏻 مامان اقا آراد و آوا گلی👩🏻‍❤️‍👨🏻 ۲ سالگی
مامان امیر مامان امیر ۲ سالگی
مامان علی جانم🐣 مامان علی جانم🐣 ۲ سالگی