۶ پاسخ

پایان شش ماه

من رفتم گیگوز بگیرم شماره ۲ داد بهم

من گیگوز میدم رفتم داروخانه روی شماره ۲ نوشته بود بعد از یکسالگی . نمیدونم چرا . به نظرم از داروخانهبپرس

از اول ۶ ماهگی تا ۱۲ ماهگی

۶ماهش گه شد ۲ باید بدی

شروع ۶

سوال های مرتبط