۵ پاسخ

من از دیروز دکتر گفت از حریره بادوم شروع کنم گفت سرلاکشو بخرم چون بادوماش بهتره

از ۵ماهگی فرنی میدم

پنج ماه و نیم فرنی و پوره سیب دادم
۶ ماه که دقیقا شد ، میوه ها و سیفی جات مثل هویچ و ... تست کردم بهش دادم
و اواخر ۶ ماهگی هم سوپ رو شروع کردم
هنوزم تقریبا همینا رو میخوره
میخوام ۸ ماهگی بهش غذای انگشتی بدم کم‌کم

شیر خشک شماره دو از اول 6 ماه شروع میشه
من دخترمو بردم دکتر غذای کمکی هم از وسطای شش ماه شروع کردم از فرنی و سوپ

پنج ماه و نیم بود حریره بادوم دادم و لعاب برنج.از۶ ماهگی کم کم چیزی اضافه کردم،مثلا نبات و کره به فرنیش اضافه کردم،پوره سیب زمینی و هویج دادم.تا الان که سوپ کامل میخوره و فرنی و پوره میوه و اینا.شیرخشک شماره ۲ از اخر ۶ ماهگی

سوال های مرتبط