۲ پاسخ

منم صب زدم خیلی گریه میکنه

اره اشکال نداره اروم میشه
پستونک و شیر دادن هم ارومش میکنه
کمپرس سردم بزار و قطره سزساعت منم تازه زدم براش

سوال های مرتبط

مامان کوچولوی مامان مامان کوچولوی مامان ۴ ماهگی
مامان 🌸هانا خانوم🌸 مامان 🌸هانا خانوم🌸 ۶ ماهگی