منم دیروز واکسن دوماهگی دخملی رو زدم🥹

۳ پاسخ

پسر من سرما خورده میتونم بزنم واکسنشو

منم دیروز زدممممم وایییی خدا دو ساعت بعدش یجوری گریه میکرد نفسش بند اومده بود شیرم نمیخورد ولی شبو راحت خابید اصلنم اذیت نکرد

خیلی سخت بود؟؟
منم فردابایدبزنم واسه پسرم

سوال های مرتبط

مامان امیر حسین مامان امیر حسین ۱۱ ماهگی
مامان فرشته کوچولو مامان فرشته کوچولو ۱۳ ماهگی