منم صبح واکسن دوماهگی پسرم زدم🥲

۵ پاسخ

بسلامتی عزیزم ایشالله که راحت بگذره تاالان چطور بود حالش🐣🥹💋❤️

یکی از دیگه هفت خان‌های رستم رو طی کردی

تا اینجا چطور بود؟سخته.

منم زدم از روز واكسن بچم نميدونم سرما خداناكرده خورده يا از واكسن دماغش ميبنده قطر ه ميزنم خوب ميش اگ ببنده باز سرفه يا عطسه دوتا ميزنه واي😭😭😭😭

بسلامتی ،بچه خیلی اذیت میشه

سوال های مرتبط

مامان گیلاس 🍒 مامان گیلاس 🍒 ۵ ماهگی
مامان کوچولوی مامان مامان کوچولوی مامان ۴ ماهگی
مامان رایان کوچولو مامان رایان کوچولو ۷ ماهگی
مامان آقا مَهدی گل💚✨ مامان آقا مَهدی گل💚✨ ۸ ماهگی