از استامینوفن روی زخمش بمال
واسه واکسن خیلی دقیق قطره دادن مهمه سر ساعت بدی تب نمیاره
و یکم از استامینوفنش دور زخمش بزن
به سلامتی
عزیزم منم دیزوز زدم.. من کمپرس سرد نذاشتم، یبار گذاشتم حس کردم ورم کرد دیگه نزاشتم. و اینکه پاراکیدو حتما سرساعت بده، من حتی شب از خاب بیدارش کردم بهش دادم
اوخی نینی مبارکش باشه🥰
انشالا براش سبک باشه
به سلامتی مواطب باش سرما به جای واکسنش نزنه خشک میشه گریه میکنه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.