الان رفتم واکسن دوماهگی ماهگی زدم🥲

۶ پاسخ

از استامینوفن روی زخمش بمال

واسه واکسن خیلی دقیق قطره دادن مهمه سر ساعت بدی تب نمیاره
و یکم از استامینوفنش دور زخمش بزن

به سلامتی

عزیزم منم دیزوز زدم.. من کمپرس سرد نذاشتم، یبار گذاشتم حس کردم ورم کرد دیگه نزاشتم. و اینکه پاراکیدو حتما سرساعت بده، من حتی شب از خاب بیدارش کردم بهش دادم

اوخی نینی مبارکش باشه🥰
انشالا براش سبک باشه

به سلامتی مواطب باش سرما به جای واکسنش نزنه خشک میشه گریه میکنه‌

سوال های مرتبط