منم واکسن دوماهگی پسرمو زدم🥲😭

۶ پاسخ

نی نی خوبه تب که نکرده

انشالله که دستش سبک باشه

چطوری‌بود؟!؟قبل از واکسن زدن بهش استامینوفن دادی یا‌نه

سخته ؟تب داره ؟من از الان استرس دارم واس دخترم

منم امروز زدم نمتونه پاشوتکون بده گریه میکنه😥

منم امروز زدم 🥺

سوال های مرتبط

مامان amir mohammad مامان amir mohammad ۸ ماهگی
مامان پسری🤱🏻👼🏻 مامان پسری🤱🏻👼🏻 ۱۷ ماهگی