۶ پاسخ

منم نزاشتم عزيزم من ديروز زدم خداروشكر بچم تيم نكرد و راحت گذرونديم ايشا كه توهم با ني ني كوچولوت راحت بگذروني به اميد خدا

من نه دو ماهگی و نه چهارماهگی نذاشتم
اگه دیدی جای واکسن سفت شد بذار
فقط اینکه یه پارچه بذار تو فریزر خنک شد بذار

هر نیم ساعت به من گفتن از اول

بزار از الان تا شب

بزار از وقتی اوردیش خونه منم دیروز ۴ ماهگیو زدم دوسه ساعت اول کمپرس سرد گذاشتم دردش خوب شد ولی هنوز گرم نزاشتم

انشالله سازگار باشه عزیزم♥️

سوال های مرتبط

مامان پسری🤱🏻👼🏻 مامان پسری🤱🏻👼🏻 ۱۷ ماهگی