یکم شویدپلوباتن ماهی خوردم نفخ داره؟

۳ پاسخ

نه نفخ نداره تن ماهی

ماهی مزه شیر مادر و عوض و بدبو میکنهز

تن ماهی اصلا خوب نیست آلرژی زاس ممکن هم هست ماهی طعم و بوی شیرو عوض کنه برای کولیک و رفلاکس هم خوب نیست .شوید پلو خوبه شیرم زیاد میکنه

سوال های مرتبط

مامان هانا مامان هانا ۱۵ ماهگی
مامان آرشاوین🤎🐻🦋 مامان آرشاوین🤎🐻🦋 ۵ ماهگی
مامان پسرک🩵 مامان پسرک🩵 ۱۴ ماهگی
مامان 🩷🩷👼🩷🩷 مامان 🩷🩷👼🩷🩷 ۳ ماهگی
مامان دیار و دیاکو مامان دیار و دیاکو ۱ ماهگی